Bestel hier ons boek: Een sterk draagvlak in 10 stappen

Draagvlakcreatie – publieke steun voor je beleid, project of idee – is een van de meest belangwekkende maatschappelijke thema’s van de nog jonge eeuw. Democratische besluitvorming raakt ons immers allemaal. Ons nagelnieuwe boek ‘Een sterk draagvlak in 10 stappen. Participatie, stakeholdermanagement en strategische communicatie‘ levert de bouwstenen voor succesvolle draagvlakcreatie in een logisch en helder 10-stappenplan (het MISSION-PIE model).

Voorts inspireren we de lezer met soms verrassende toepassingen van recente ontwikkelingen op het vlak van communicatie. Marketingtechnieken die gebruikt worden om merken en producten onder de aandacht van consumenten te brengen, bieden (lokale) overheden, organisaties en bedrijven volop kansen om samen met hun burgers, medewerkers en klanten te bouwen aan een sterk draagvlak voor hun beleid, project of idee.

‘Een sterk draagvlak in 10 stappen: participatie, stakeholdermanagement en strategische communicatie’ is een must voor bestuurders en medewerkers van (lokale) overheden, organisaties en verenigingen maar zeker ook voor bedrijven en studenten. Het boek vormt ook de basis voor een gelijknamige workshop. Graag meer info of een offerte? Mail naar via info@panenka.be.

Eerder verscheen bij uitgeverij Politeia ook al ons boek ‘Praktijkgids participatie: 55 concrete tips voor succesvolle inspraakprojecten’. Dit is nog steeds verkrijgbaar via de webshop.

Laat een reactie achter

verplicht

verplicht

optioneel